Portfolio
-
Reklama a marketing
Lidé jsou zvláštní - za volantem sledují dopravní značky místo billboardů, do inzertních stránek si balí kompoty, a když zadavatel utrácí statisíce za televizní spot, klidně se jdou vyčůrat. Kdo si neumí říct o jejich pozornost, ten si ji nezaslouží. Ze všech existujících komunikačních nástrojů zvolíme ty nejvhodnější a navrhneme kreativní řešení, které z Vaší reklamy udělá účelnou a efektivní investici.
-
Organizování akci
Pořádání firemních večírků, konferencí, módních přehlídek a podobných akcí společenského charakteru patří mezi naše specialitky. Nestačí být kreativní, musíme také vědět, co pohlídat, aby se dobře vychladil sekt, hostesky se před akcí dorůžova vyspaly, moderátor se neopil, zvukař nezakopl o důležitý kabel a aby klient a jeho hosté alespoň na pár okamžiků zapomněli, jak moc jsou „busy“.
Adrenalin, který provází přípravu a produkci, je tím nejlepším pohonem pro náš rozjetý motor. A že nám to šlape, to Vám nejlépe potvrdí klienti, kteří se k nám s každou další akcí rádi vracejí. -
Kreativita, grafický design a tisk
Než vyjdete mezi lidi, pečlivě upravíte svůj zevnějšek - sladíte outfit s charakterem osobnosti, podtrhnete to, co Vám sluší, a naopak rafinovaně potlačíte případné nedostatky. Stejně důsledně v Elliot Identity přistupujeme ke strategii při tvorbě grafického designu a následné tiskové produkci. Na prvním dojmu zkrátka záleží. Někdy Vám dokonce může zajistit rozhodující náskok před konkurencí.
Spolehněte se, že vizuální styl Vaší společnosti, produktů a služeb bude v těch nejlepších rukou. -
On-line a webové stránky
Bývaly doby, kdy se podle nástěnky hodnotil pionýrský oddíl nebo pracovní kolektiv. Pokud si myslíte, že ta doba je už dávno pryč, není to tak docela pravda. To, co stále funguje úplně stejně jako kdysi, je „první dojem“. Jen funkci nástěnek přebraly webové prezentace. Připusťte, že v mnoha případech vaše webová prezentace osloví cílovou skupinu dříve než vy osobně. Tak toho využijte. Udělejte co nejlepší první dojem a postarejte se o to, aby vaše „nástěnka“ byla na očích všem, na kterých Vám záleží.
-
PR a média
Public relations je specifická disciplína. I když v této oblasti nemůžete mít pod kontrolou každou čárku, jak je tomu například u klasické tiskové reklamy, existují zde zcela konkrétní zákonitosti. Pokud je znáte a umíte s nimi pracovat, můžete velice efektivně ovlivňovat postoje nejrůznějších cílových skupin, ať už vně nebo uvnitř vaší společnosti.
-
Publishing
Firemní časopis má velkou moc. Zatímco vašemu inzerátu budou klienti věnovat jen několik okamžiků, dobře zpracovaný časopis dokáže mnohem víc. Stačí si rozmyslet, ke komu chcete hovořit, jak chcete ovlivnit jeho postoj a ostatní už nechte na nás. Navrhneme layout, název periodika, celkovou koncepci, rubriky a ve spolupráci s vaším pověřeným odborníkem také kompletní obsah tak, aby byl informačně zajímavý i čtivý.
-
Mobilní aplikace
Doba se mění a s ní se mění i životní styl, nákupní zvyklosti nebo pracovní postupy. Ke slovu přicházejí mobilní aplikace, které často mnohem efektivněji přejímají funkci firemního personálu. Ale to má i svá úskalí – již nemáte šanci nějaký komunikační nedostatek kompenzovat kávou nebo milým úsměvem. Pokud mobilní aplikace konkurence obslouží potřeby zákazníků lépe, rychleji a pohodlněji, zákazníka s největší pravděpodobností ztratíte. Žijeme ve světě tabletů a chytrých telefonů. Vaši zákazníci se na ně adaptovali a je nejvyšší čas, abyste totéž udělali i vy.